První letošní marketingový Čtvrtkon bude o psychologii v reklamě a AI v SEO. Nebudou chybět ani zajímavé micro talky. Takže se máte na co těšit a uvidíme se v Cowo.
POZOR: vstup je zdarma, ale je nutná včasná registrace na Event Britu, protože nejdéle 2 dny předem je uzávěrka kvůli nahlášení přesného počtu míst. Tak prosíme, neváhejte zbytečně s registrací a budeme se těšit na viděnou 🙂
Program:
1) Iveta Osobová
Iveta se v marketingu zaměřuje především na sociální sítě a tvorbu obsahu. Mimo jiné ji baví také data a SEO.
Jak využít psychologii v reklamě? Jak využít základních poznatků o lidské psychice a vnímání k efektivní komunikaci se zákazníkem a přesvědčit ho k nákupu? V každodenním životě jsme ovlivňováni mnohem častěji než si myslíme…
Micro talky:
1. Tomáš Kouba
2. David Zelenka – Nová legislativa v e-commerce, aneb upravte si svůj e-shop
3. Tomáš Zahálka – Technické změny na Shoptetu
2) Filip Podstavec
Filipovou hlavní činností je dělat, že dělá, ale dělá to tak dobře, že si myslí, že dělá na SEO nástroji #MarketingMiner.
AI & SEO – láska nebo válka? V posledních měsících kuloáry SEO silně rezonuje narativ AI. Jaké je jejich aktuální využití a může používání AI při generování obsahu ve vyhledávačích spíše pomoct nebo ublížit?